Kayakken met de Wijsenbeekjes - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu Kayakken met de Wijsenbeekjes - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu

Kayakken met de Wijsenbeekjes

Door: Wijsenbeekjes

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 December 2011 | Nieuw Zeeland, Taupo

In de ochtend lekker ontbeten op ons asfalt strookje naast de camper omdat we helaas geen reservering hadden gemaakt en de campground vol was.
Wel goed gemutst door de besproken bestemmingen en de dag van vandaag, buiten de stromende regen dan.
Na het middag uur aangekomen in Taupo, ligt aan een groot meer met allerlei Mauri bezienswaardigheden. Hebben we een reservering gemaakt om te gaan Kayakken, tot die tijd even op een parkeerplaats de lunch gemaakt waarna met een busje naar het begin van de Waikato rivier werden gebracht. Zwemvesten aangetrokken trok het open en brak het zonnetje door!! Papa en Bella in een boot en mam met Boris. Nadat de leraar erg soepel met kayak en al het water in gleed moest papa dat even proberen na te doen. DIT MISLUKTE, TOT 2 X TOE!! Papa en Bella gingen zonder een meter gepeddeld te hebben al kopje onder. Daarna wilde natuurlijk geen van de kinderen meer met papa in de boot.
Gelukkig was Bo snel overstag na het zien van een snoepje, papa toch nog blij.
Tocht was waanzinnig, kristal helder water, veel forel, halverwege een gigantische hot water spring dus al met al een heerlijk dagje.
Nu net terug uit het enige Indonesische restaurant van NZ in Napier. Nu met een rood wijntje en een stukje spekkoek de foto`s aan het bekijken.
We proberen vanaf morgen een beetje het zonnetje achterna te reizen dus gaan richting Wellington om te zorgen dat we met mooi weer in Abel Tasman zijn.
Dikke kus TBBB

• 06 December 2011 - 10:25

Wanda:

Ziet er top uit!!
    Moet wel even wennen om de Wijsenbeekjes op de camping te zien!!
    Njoy

• 06 December 2011 - 13:51

Beline:

Wat een heerlijke verslagen! Klinkt fantastisch allemaal. Vooral die foto van Bol op z'n slippers op de camping is natuurlijk top! Fijn dat de kids zo aan het genieten zijn en jullie ook.
    XXX
    P.s. Mis jullie wel in de straat hoor!

• 06 December 2011 - 15:54

Kanjers:

Lieve Wijsenbeekjes, wat een mooi avontuur en wat stoer dat jullie dit doen. respect en heel gaaf.
    geniet intens van alles en elkaar
    dikke zoen
    robbie Bos

• 06 December 2011 - 18:43

Robin:

jezus wat relaxed zeg, moet ik elke dag die feestverhalen van achter mijn buro lezen. Dank voor het sinterklaas pakket, vonden de kindjes super mooi. have funx

• 06 December 2011 - 20:11

Evol:

Wozers, wat aperelaxed allemaal. Vanuit de hagelstorm volgen we jullie verhalen in de zon! ENJOY!

• 06 December 2011 - 22:54

Mama:

Wat is dat internet toch een geweldig medium. Fantastisch dat je ook al die foto's er al bij hebt. Leuk hoor om alles zo te kunnen volgen. Schattige plaatjes, vooral Alex als family man!
    Hoop weer gauw wat te horen c.q. zien. Wees voorzichtig. Liefs Mama

• 07 December 2011 - 06:26

Kim Lafeber:

haha! Smaken die snoepjes in nieuw zeeland lekker? Of heb je een kilo meegenomen uit NL? Ik laat alle foto's aan Guus zien en die wilt ook met Bo in een kayak haha!

• 07 December 2011 - 09:58

Douwe:

Die campingstoeltjes komen me bekend voor. hebben wij 10 jaar geleden op gezeten, maar ze staan jullie ook goed.
    wij zijn jaloers!
    veel plezier
    grt douwe

• 08 December 2011 - 22:35

Hiske:

Hahahaha, ik zeg verslag bundelen!
    wAT HEERLIJK dat we zo kunnen meegenieten.

liefs