Wijsenbeekjes door de lucht - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu Wijsenbeekjes door de lucht - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu

Wijsenbeekjes door de lucht

Door: Wijsenbeekjes

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 December 2011 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

Iedereen heeft het over Milford Sounds, moet schitterend zijn. Er is een maar, eigenlijk 2! Is een klote end rijden en het stikt er van de zandvliegen, (een reden om hier nooit meer naar terug te keren)
Dus we dachten Fly, Cruise, Fly. Erin en eruit, zo gezegd zo gedaan.
Klein vliegtuigje, weer mooi weer, begint eindelijk een beetje onze kant op te waaien.
Wat je dan ziet is wel echt absurd, bergen, sneeuwtoppen, schitterende meren in honderde verschillende kleueren blaauw, watervallen waar Niagara bij in het niet valt en die zee die rijst tot net onder het regenwoud.
Na de landing met een SUV richting de Cruise boot. 2 uurtjes varen. Honderden dolfijnen en prachtige watervallen, varend tussen de fjorden.
Prachtige ervaring maar eikel van een kapitein voer onder een waterval door en toen zaten we bibberend van de kou binnen.
Daarna weer een prachtige vlucht terug, een heerlijk dagje dus.
Op weg naar huis wederom even langs FERG Burger, een toppertje!