Glenorchy en de Pinquins - Reisverslag uit Glenorchy, Nieuw Zeeland van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu Glenorchy en de Pinquins - Reisverslag uit Glenorchy, Nieuw Zeeland van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu

Glenorchy en de Pinquins

Door: Wijsenbeekjes

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 December 2011 | Nieuw Zeeland, Glenorchy

De zon is ons weer goed gezind en de fam is onderweg naar een Ned vrouwtje Patricia die Ab van de Meeren ons heeft aangeraden.
Zij woont hier met 2 kids en haar kiwi man die mountain guide is.
Prachtige hike gemaakt door de bossen eindigend bij een meertje. Voor de kids eigenlijk net te lang maar toch een mooie ervaring. Haar tarzan van een zoontje voor ons een klein kerstboompje uitgegraven, kids denneappels geschilderd dus het is nu een feestelijke kerstbedoeling in de Camper.
Volgende dag een pokke eind gereden richting de pinquins. Na zonsondergang komen deze in grote getalen aan land om hun jongen te voederen. Erg leuk om gezien te hebben.
Hier kwamen we weer een erg irritante Hollandse fam tegen die zichzelf nogal de bom vinden. Zelfde kleur regenjasjes, allemaal croqs aan en veel te hard praten over wat ze allemaal wel niet gedaan hebben, uit fucking Bergschenhoek, dat soort lui.
Wisten te vertellen dat ze dolfijnen hadden gezien en er zelfs met de kinderen mee mochten zwemmen maar dat mochten onze kinderen natuurlijk niet!
Wel 4 weken geleden in Curacao zei Trij toen en 2 jaar geleden in Mexico eigenlijk ook, we gaan trouwens met zeeleeuwen zwemmen morgen, jullie ook?

Zo langzamerhand komt het einde van NZ in zicht. Nu gaan we richting Christchurch om dan naar boven richting Kaikoura (Walvissen) te zien.

• 23 December 2011 - 20:36

Mama:

Toen ik ik las "Nu gaan we richting Christchurch" kreeg ik wel even een hartstilstand ivm de aardbeving die net plaats heeft gevonden.
    Gelukkig kwam er een volgend bericht waarin stond dat jullie er al weer weg waren.
    Have fun. Liefs Mama

• 24 December 2011 - 11:31

Ex Buuf:

Zijn jullie niet weg gebeefd id buurt van Christchurch?? Anders kun je schade van de camper misschien nog toedichten aan dit natuurverschijnsel!?!

Ciao x