Nieuwe reis met onwijze jetlag - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu Nieuwe reis met onwijze jetlag - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu

Nieuwe reis met onwijze jetlag

Door: Wijsenbeekjes

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 December 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 13 uur, aangekomen op onze droombestemming, beetje moe maar met zoveel energie, wat gaat dit land ons brengen.
Snel een telefoonkaartje gekocht en een dongel, zodat we lekker in contact kunnen blijven met het thuisfront.
Een mannetje, met heel veel Nieuw Zeelandse kennis stond al op ons te wachten, om ons naar het depot met ons rijdende huis te brengen.
Na een complete uitleg over de camper, hoe alles werkt, bijvoorbeeld het water bij vullen, alle functies van alle knopjes in en on de wagen, het links rijden en natuurlijk het legen van het poepenpiesgebeurenbak. Op dit moment riepen de kindjes mij en weet Bol piekfijn hoe dat moet:)

Vol goeie moed vertrokken we, links rijdend naar de eerste campingsite.
We hadden een camping uitgezocht, Takapuna beach die prachtig lag, ongeveer op het strand, uitkijkend over de zee en op loopafstand van een te schattige wijk van Auckland met allemaal leuke winkeltjes en restaurantjes.

We hadden eigenlijk allemaal nog geen last gehad van jetlag, maar toen we gingen avondeten en de kids vroegen om ontbijt, dachten we al, ze moeten even wennen. Om half 3 werd Bootje wakker en niet snel daarna volgde Bel. Ik nog kijkend naar een nog niet omgezet horloge, we mogen zo ontbijten. Maar het werd maar niet licht!

Na even wakker gelegen te hebben merkte ik enkele gebreken aan ons idylische huisje. Ons bed, wat tevens onze eettafel is, was ingezakt, de tussenplanken waren te kort, en ook de dvdspeler, die op dit moment zo goed van pas was gekomen deed het niet(uberhaupt dat we een dvdspeler is al luxe!)
Verder liepen we heel braaf iedere x naar de gezamelijke toilettengroep midden in de nacht om die poepenpiesgebeurenbak niet te snel te vullen, en stootte ik nog 2 x m'n hoofd tegen het andere bed aan.

En daar was die dan, Het Zonnetje. WOW wat het is het hier mooi, zo aan de waterlinie, startend met een heerlijke strandwandeling, met de warmte van de zon.
Weg stomme gedachte gedachtes van kapotte dvdspelers, bulten en ingezakte bedden.

Genieten!!

  • 03 December 2011 - 22:33

    Carlijn En Ralph:

    Leuk om te lezen!! Geniet daar, wij aan de pepernoten xx

  • 05 December 2011 - 08:50

    Stef:

    Zooo leuk dat jullie dit doen! veel plezier een ik lees met jullie mee! Liefs!

  • 05 December 2011 - 15:21

    Mies:

    Ik lach me rot om je reisverslag, klinkt super allemaal, ben reuze benieuwd naar je volgende verslag dikke kus en geniet

  • 05 December 2011 - 16:18

    Camping Advies:

    Bij de meeste campings heb je een ensuite, dan heb je je eigen toilet en douche groep. echt aan te raden.

  • 05 December 2011 - 20:27

    Kim:

    Tante Trein, Toen 'Sint Alex' gister aan Guus vroeg wie zijn beste vriend is zei hij parmantig BOOOOOO en bella kwam er ook achteraan! Wat doe jij dan met Bo vroeg de sint... toen Ging Guus de body boards van cars halen en zei hij; zwemmen!!!
    Zo zoet!
    Anyway, jullie zijn goed bezig lees en zie ik! waanzinnig leuk dit trein! dat waarbenjenu! Goed dat je dat zo doet, en die Bo slapend aan tafel! wat een schat! en die kut jetlag....weet je nog toen in florida toen jij de derde ochtend naar beneden kwam en tegen mij zei; kim dit trek ik geen dag langer ik gooi die kids uit het raam straks! toen zaten we voor de derde ochtend op rij om 4uur beneden in keuken haha!

    Hier gaat alles goed, maart zijn koppie staat goed en hij gaat vol goede moed weg naar de Qschool morgen...ik ga de laatste drie dagen als de spnanning op zijn piek is...dan functioneer ik het best! haha!

    Wij hebben gister dus pakjesavond gevierd en alex was sint en carlijn piet. kids hadden niks door en Guus zat er helemaal in en genoot giga!!!!
    Geen huilende kids gelukkig en ze waren erg relaxed!

    Louis heeft weer keelonsteking...ik word er gek van maar het is niet anders.

    Hoe gaat het met jullie één wijntje in de week plan?

    Ik mis je en de kids en geef ze een dikke kus! kus ook aan Bol! en tot snel!
    x kim

  • 06 December 2011 - 01:47

    Andrea:

    Lieverds, een onverwacht bezoek van de Sinterklaas aan de deur in Chicago vandaag! Wat geweldig, te lief en attent. We volgen jullie reis hoor, echt geweldig wat een avontuur. Geniet van iedere minuut! ...ik lekker mijn Nederlandse tijdschriftjes lezen, joepieeee
    DX vanuit Chitown

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Familie

2e wereldreis, nu met 4 kids!

Actief sinds 25 Nov. 2011
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 93149

Voorgaande reizen:

23 November 2018 - 23 Augustus 2019

Wereldreis 2018-2019

28 April 2015 - 10 Mei 2015

Bali

28 November 2011 - 01 Februari 2012

Een unieke reis!

Landen bezocht: