Melbourne in 24 hours - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu Melbourne in 24 hours - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Familie Wijsenbeek - de Kroes - WaarBenJij.nu

Melbourne in 24 hours

Door: Wijsenbeekjes

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Januari 2012 | Australië, Melbourne

Vandaag zijn er al weer bijna 6 weken voorbij, terwijl mijn gedachtes nog zitten bij de fietstocht in Bangkok, De camper in Nieuw-Zeeland, en het voorwerk in Sidney. wat gaat de tijd snel en wat hebben we al veel gezien en gedaan. Dus als jullie dit nu niet meer willen lezen het is voor ons zelf ook zo onwijs leuk om terug te lezen....nu al!!! In alles vroegte weer de koffers pakken het ontbijt ingesniekt en op naar een nieuwe stad.

24 uur Melbourne, What to do? Nou mama wist het wel, even de oude tram in, zodat we een idee kregen van de stad, en toen Shoppen!!! Want IK wil Uggs.

Helaas van een koude kermis thuis gekomen, overal Uggs stores, maar dan wel de neppers zeg ik als kenner :)
Wat blijkt we worden allemaal genept! Wat een deceptie..... Onze Uggs die we allemaal zo braaf dragen, zijn Amerikaans, worden gemaakt in China en zijn een fantastisch marketing concept, dan zie je dus maar hoe goed gelovig we zijn?
Maar haha ik heb dus geen Uggs gekocht, je denkt toch niet dat ik me laat neppen, we zitten toch niet in Azië?????

Melbourne is weer totaal anders dan de rest van de steden die we gezien hebben... Meer een levendige studenten stad met een mix van jonge hippe leuke werkende mensen... Hier zaten we tussen in, het was de vrijmibo...dus onwijs druk en gezellig met op elk terras hippe muziek, dj-tje buiten spelend met een biertje ín z'n hand!! Dus wij ook.... Kindjes slapend op de bank bij ons zitje en wij lekker eten.

THE beach mag ook niet gemist worden zegt iedereen in Melbourne nou dat valt wel hoor....maar wel lekker ontbeten aan de waterkant in t zonnetje. Zo leuk zo'n grote stad met het strand vlakbij, das wel ideaal. Opschieten terug naar t vliegveld...we we gaan terug naar THAILAND.

9 uur vliegen terug naar Bangkok, maar in een vliegtuig van Thai Air maakt het niet uit hoe lang je vliegt. Stewardessen zijn echt te aardig, eten is heerlijk en heel veel been ruimte!!! Als Thai Air bij ons zou vliegen, zou ik altijd met hun vliegen wat een verademing.... Het was al donker toen we aankwamen in Bangkok, kindjes waren gesloopt. Snel hun bedje in, want ook morgenochtend moeten we weer vroeg op, om t volgende vliegtuig te halen. We lijken wel gek, iedere dag in een vliegtuig, maar we gaan naar Chaing Mai en daar verheugen we ons onwijs op!!

• 13 Januari 2012 - 15:43

Ellen:

Nee gewoon blijven schrijven, veel te leuk om over jullie belevenissen te lezen ......
    Liefs, Ellen

• 13 Januari 2012 - 19:03

Stef:

Succes met alle vluchten! Geniet lekker verder! Liefs uit de sneeuw!